Інклюзивна освіта
Організація інклюзивного навчання в закладі регламентована базовими нормативно-правовими актами, зокрема:
- Постановою КМУ від 15.09.2021 №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» зі змінами
- наказом МОН від 08.06.2018 №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»
Документи для зарахування учнів з ООП до закладу освіти
Зарахування дитини із ООП до закладу загальної середньої освіти здійснюється відповідно до наказу його керівника на підставі таких документів, поданих законними представниками учня:
- заяви про зарахування до закладу освіти, поданої особисто (необхідно надати документ, що посвідчує особу);
- копії свідоцтва про народження дитини (під час подання надається оригінал);
- оригіналу або копії медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о
- оригіналу або копії висновку про психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини чи витягу з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації (за бажанням батьків дитини);
- оригіналу або копії відповідного документа про освіту (за наявності).
Під час воєнного стану для організації інклюзивного навчання учнів із ООП (зокрема з числа тих, що вимушені були змінити своє місце проживання) до закладу освіти подаються копії документа, що посвідчує особу (в разі наявності) та висновку. У випадку звернення законних представників учнів з ООП, які перебувають на тимчасово окупованих територіях, заклад освіти має зарахувати дитину на підставі обов'язкових документів для зарахування, у тому числі надісланих електронною поштою чи у мессенджерах.
Організація інклюзивного навчання
Інклюзивне навчання в закладі освіти організовується відповідно до особливих освітніх потреб учнів з урахуванням визначеного рівня підтримки:
Перший рівень підтримки надається школярам, які мають поодинокі, незначні труднощі І ступеня прояву (інклюзивний клас не створюється). Рішення закладу освіти приймається на підставі таких документів:
- письмова заява батьків (у довільній формі);
- протокол оцінки потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти (додаток 2 до Порядку) або висновку ІРЦ.
Підтримка другого-п’ятого рівнів надається учням, які мають бар’єри в різних сферах розвитку, що перешкоджають успішному функціонуванню. Керівник закладу освіти формує інклюзивний клас на підставі заяви одного з батьків учня та висновку ІРЦ про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку школяра. У період воєнного стану заклад освіти не може відмовити в організації інклюзивного навчання, а гранична кількість таких в інклюзивних класах, визначена Порядком, не застосовується.
Навігація
- Головна
- Новини
- Поради психолога
- Про школу
- Фотоальбом
- Контакти
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Пошта
- Поради психолога
- Самоврядування
- Історія школи
- Фінансова звітність
- Річний звіт директора школи про діяльність закладу освіти
- Прозорість та інформаційна відкритість навчального закладу
- Педагогічний колектив
- Психологічна служба школи
- Графік освітнього процесу під час карантину
- Дистанційне навчання
- Охорона праці
- Атестація педагогічних працівників
- Інклюзивна освіта
Новини
23 серпня об 11:00 год. в приміщенні закладу освіти відбудеться звітування директора перед батьками, колективом та ...
Контакти
Адреса:
Тел.:
Email: